Felicia

do 01.07.'21
  • do 01.07.'21
    Terras

Speelse & melancholische soul van belpoptalent

Belpoptalent uit Leuven Felicia liet onlangs EP ‘Reminiscence’ op de wereld los: vijf soulvolle popparels, waaronder eerste single ‘Circles’. Dansende Beren over ‘Circles’: “druipt van de warmte en persoonlijkheid, die lacherige en speelse outro is daar het ultieme bewijs van, maar overtuigt vooral door de heerlijke portie melancholie die je bijblijft.”

Bij Voo?uit brengt Felicia stripped down versies van haar nummers én een aantal onuitgebrachte songs. Live krijgt ze het gezelschap van pianist Charis Way-Way en gitarist Aisling Miller. Nog een keer Dansende Beren: “Ze heeft iets van Rihanna in zich, maar dan zonder enige twijfel met een eigen unieke stem.” Bam!

PRAKTISCH

do 01.07 - 20:30 De Vooruit Terras (bij regenweer trekken we naar binnen en gaat het concert door in het Café)
MUZIEK / r&b / pop
gratis (first come, first served)