wo. 21.04.2021 - zo. 25.04.2021

'TM'
wo 21.04.'21
zo 25.04.'21

Deze voorstelling is uitverkocht in Vooruit, maar speelt ook bij onze collega's van cc de schakel, cc de spil  of cc berchem. Geniet van de voorstelling!

“Het zijn barre tijden en de wereld is erg oud en slecht geworden. De politiek is erg corrupt. Kinderen hebben geen respect meer voor hun ouders.” Dat liet koning Naram Sin van Chaldea optekenen omstreeks 3800 voor Christus.

Vandaag heeft een geheime cel van onze beweging een succesvolle wereldwijde operatie uitgevoerd. We houden de overwinning in onze handen en onze overweldigende mars neemt toe. We zullen zegevieren en de ongelovigen bestrijden. Onze broers en zussen zijn onder jullie. Onopvallend. Onzichtbaar. We zijn met veel. We zijn wereldwijd. Wij zijn TM.

Het Gentse gezelschap Ontroerend Goed brak wereldwijd door met enkele grensverleggende een-op-een-voorstellingen, zoals ‘The Smile Off Your Face’, ‘Intern’ en ‘A Game Of You’. Ook ‘TM’ is een individuele voorstelling, helemaal digitaal en voor jou alleen.

“Wij houden de overwinning in onze handen en hun overweldigende mars neemt toe. We zullen zegevieren en de ongelovigen bestrijden. Onze broers en zussen zijn onder jullie. Onopvallend. Onzichtbaar. We zijn met veel. We zijn wereldwijd. Wij zijn TM™.”

PRAKTISCH

wo 21 t.e.m. za 24.04 - online (je ontvangt de link naar jouw geboekt tijdslot per mail)
PODIUM / theater
€10
Engels gesproken
30 min.

Credits

regie: Alexander Devriendt - tekst: Alexander Devriendt, Angelo Tijssens, Aurélie Lannoy, Karolien De Bleser & Samir Veen - scenografie & design: David Williamson & Nick Mattan - kostums: Nick Mattan - video: David Williamson & Angelo Tijssens - software: gecreëerd door Upian in Ohyay, Adélaïde Desnoë, Gregory Trowbridge & Sébastien Brothier - geluid: Senjan Jansen - cast: Aaron J. Gordon, Adina Macpherson, Alexander Sinyakovich, Alexey Lyubimov, Angelo Tijssens, Aurélie Lannoy, Cédric Coomans, Charlotte De Bruyne, Daniel Mutlu, Daria Bashkirova, Ekaterina Shibaeva, Emilie Bisetti, Florian Pautasso, Francesca Gabucci, Giacomo Lilliù, Hendrik Kegels, Johannes Wirix-Speetjens, Julia Ghysels, Karolien De Bleser, Leonore Spee, Lisa Schamlé, Luca Bryssinck, Marjan De Schutter, Marieke Anthoni, Marie Peeters, Nora Ramakers, Robin Keyaert, Samir Veen, Sascha Bornkamp, Sonja Van Ojen, Tiffer Hutchings, Tijmen Govaerts & Vincent Doddema - technische ondersteuning: Pepijn Mesure - productie & planning: Charlotte Nyota Bischop, David Bauwens & Marie Peeters - productie: Ontroerend Goed - coproductie: Almeida Theatre (UK), Art Happens (BE), Cambridge Junction (UK), De Brakke Grond (NL), Espoon Kaupunginteatteri (FI), Feodor Elutine Impresario Moscow (RU), Festival Mythos (FR), IDFA (NL), Kunstencentrum Voo?uit (BE), Le Carreau - Scène Nationale de Forbach et de l’Est mosellan (FR), L’ESTIVE Scène Nationale de Foix et l’Ariège (FR), Marche Teatro/Inteatro Festival (IT), RE:LOCATION// by Wildtopia (DK), Richard Jordan Productions (UK), Staatstheater Mainz (DE), The Esplanade (SG), The National Theatre London (UK), Teatro do Bairro Alto (PT) & Theatre Royal Plymouth (UK) - met dank aan: Zwart op Wit - met de steun van: de Vlaamse Overheid & de Stad Gent - Deze productie kwam tot stand met de steun van de Tax Shelter maatregel van de Belgische Federale Overheid.