OUR FALL

Growing a new season together

It feels good to be back! Na OUR SUMMER stellen we bij Kunstencentrum Voo?uit graag OUR FALL voor, ons programma voor dit najaar. Je leest het goed: geen volledig jaar, maar een najaar. Eind 2021 maken we ons voorjaar bekend. Neem een kijkje in onze agenda, waar je het volledige programma terugvindt. We zijn ontzettend blij om je terug te zien!

Vind jouw goesting via zeven handige programmalijnen: PODIUM, MUZIEK, MONUMENT, NIGHTLIFE, RESIDENT, TALK én FOOD. Jawel, vanaf dit jaar trekken we de culinaire kaart, met infosessies, workshops en nog veel meer. Nothing for everyone, something for everybody!

Welkom terug, en tot snel,

Het team van Voo?uit

PS: we gaan nog even verder als Kunstencentrum Voo?uit in De Vooruit in Gent. We brengen je op de hoogte als we weer een stap verder staan ;-)

Korting

Wie 3 of meer voorstellingen van OUR FALL bestelt, krijgt een korting van 10% bovenop de standaard ticketprijs. Bij deze korting ontvang je een persoonlijke code. Als je later voorstellingen boekt voor het voorjaarsprogramma OUR SPRING, kan je de korting van 10% opnieuw gebruiken.

“We may not all go together, but we will not make it alone”*

Curator & dramaturg bij Kunstencentrum Voo?uit Kopano Maroga schreef een brief, aan jou. Kopano leest de brief graag aan je voor. Liever zelf lezen? Dat kan hier!

Lees je liever de brief? Probeer het via deze link of download de pdf.

*Geparafraseerd van adrienne maree brown uit ‘How to Survive the End of the World’