Stel jouw vraag aan de Young Board!

Sinds april 2021 is er een Young Board actief bij Kunstencentrum Voo?uit. Heb je zelf een vraag voor de Young Board? Mail naar info@vooruit.be met als onderwerp 'Young Board', en dan gaan ze met jouw vraag aan de slag!

Voo?uit koos deze diverse Young Board via een open call, waar zo'n 134 jonge geïnteresseerden op intekenden. Elf van hen werden geselecteerd en verenigen zich ondertussen maandelijks in de Young Board: Amira El Yaghmouri, Jasper Tweepenninckx, Faiza Osman, Fien Criel, Sarah Bekambo, Misha Verdonck, Amani El Haddad, Koen Vanderschelden, Kasper Claeys, Monica Fierlafijn, Elena Amoah en Quinten Pouliart. Hun mandaat loopt minstens tot oktober 2022, over een periode van achttien maanden.

Wat doet de Young Board binnen Voo?uit? Ze behandelen diverse thema's zoals goed bestuur, HR, toegankelijkheid,... Drie (wisselende) leden van de Young Board sluiten telkens aan bij de 'gewone' Raad van Beheer, om zo input te geven voor de agenda. Lees meer over de Young Board.