Gezocht: Barmedewerker vaste weekend deeltijds (13u)

Voo?uit is een centraal platform in een rijk netwerk van artiesten en organisaties uit tal van sectoren. Ondanks corona slaagde Voo?uit er in om toch een mooi aantal activiteiten te organiseren in 2020. Zo’n 214 podiumvoorstellingen, concerten, lezingen, debatten en literaire events, 28 rondleidingen, 39 activiteiten in samenwerking met partners of in verhuur en 10 online-evenementen. Dit voor 126.838 bezoekers, deelnemers, feestvierders,... Voo?uit bereikt in een ‘normaal’ jaar zo’n 350.000 bezoekers per jaar en is naast een presentatieplek voor voor theater, dans, muziek en literatuur, ook een labo voor artistieke ontwikkeling, productie, participatie en reflectie.

Om het team te versterken zoeken wij een enthousiaste horecamedewerker voor het vaste weekend
(zat/zo):

Kennis en ervaring

Noodzakelijk :

• je hebt relevante ervaring als barmedewerker
  • je bent klantvriendelijk en sociaal
  • je werkt zelfstandig en efficiënt
  • je bent flexibel en stressbestendig
  • je hebt geen schrik om een ploeg(je) van extra medewerkers aan te sturen
  • je hebt kennis van hygiëne - en veiligheidsnormen
  • willen werken in een café dat duurzaamheid en een sociaal laagdrempelige omgeving belangrijk vindt

Fijn als het er is maar geen noodzakelijkheid :

• voeling met de cultuursector

Wij bieden

• een deeltijdse (13u) overeenkomst van onbepaalde duur
  • loon volgens de barema’s van PC 302 - horeca
  • maaltijdcheques
  • hospitalisatieverzekering
  • eindejaarspremie
  • toffe werkplek
  • fietsvergoeding

Hoe reageren?

Stel jezelf kort voor (dit mag ook op audiovisuele manier) en mail je CV ten laatste op 5 november 2021 naar vacature_barmedewerker@vooruit.be met expliciete vermelding BAR WEEKEND in het onderwerp. Voor inlichtingen over deze functie kan je terecht bij Klaas Ramakers, coördinator café:
Klaas@vooruit.be

Kunstencentrum Vooruit is een organisatie die belang hecht aan inclusiviteit. Aarzel niet om te solliciteren. De selecties gebeuren op grond van competenties ongeacht gender, origine, leeftijd of functiebeperking.