KING BUFFALO op Desertfest 2021!

Nog zin in meer, na Desertfest in Antwerpen dit weekend? Goed nieuws, want aan de line-up van Desertfest Gent voegen we nog een klepper toe die je naar de zeven poorten van de hel rockt - en terug: KING BUFFALO. Zij spelen op 30 oktober een exclusieve Europese show in Voo?uit Gent, meteen je enige kans om de band live aan het werk te zien in Europa dit jaar.

King Buffalo is een van de snelst rijzende sterren in de heavy scene. Met 'The Burden of Restlessness' leverden ze een van de beste albums van 2021 af: een grote kanshebber voor de eindejaarslijstjes dus. King Buffalo vervoegt een straffe line-up, met o.a. 1000MODS, STONED JESUS, GOLDEN HOURS en MOTORPSYCHO. Dit alles kan ook van jou worden voor een schappelijke ticketprijs van slechts €52. Aanschaffen kan hier.

Nog vragen over de tickets? Neem contact op via tickets@desertfest.be. Belangrijk: voor Desertfest heb je een Covid Safe Ticket nodig. Lees hier wat dat juist betekent en kom goed voorbereid naar het festival. Desertfest zal de info updaten along the way, en helpt graag bezoekers van buiten de EU een handje. Lees zeker de info op de pagina, om teleurstellingen aan de ingang te vermijden.

Tot op Desertfest!