Nieuwe namen voor Desertfest 2021!

Nieuwe namen voor de eerste Desertfest in Gent! Na schoon volk als Motorpsycho en Dool droppen we een nieuwe lading namen. Eerst en vooral: de Griekse stoner sensatie 1000mods komt naar Gent. Ook Stoned Jesus is van de partij en we weten allemaal wat dat betekent: killer grooves en a mighty good time! Desertfest is daarnaast verheugd over de komst van Delving, het nieuwe project van Elder-frontman Nick DiSalvo. Dat wordt meteen de eerste show na de release van hun album in juni.

Spelen ook in Gent: Electric Moon, Nero Di Marte, Hemelbestormer, Lili Refrain, Frayle, Ignatz en MODDER. Jammer genoeg hebben Wolves In The Throne Room, Blood Incantation en Stygian Bough hun tour gecancelled. Meer nieuwe namen volgen de komende weken! Tickets kopen kan hier.

Belangrijk: voor Desertfest heb je een Covid Safe Ticket nodig. Lees hier wat dat juist betekent en kom goed voorbereid naar het festival. Desertfest zal de info updaten along the way, en helpt graag bezoekers van buiten de EU een handje. Lees zeker de info op de pagina, om teleurstellingen aan de ingang te vermijden.

Desertfest biedt je ook een tijdelijke kans om je ticket terug te betalen, en dat naar aanleiding van de Belgische Covid-regelgeving en de recente annulering van Wolves In The Throne Room, Blood Incantation en Stygian Bough. De periode om een terugbetaling te krijgen, is beperkt tot woensdag 15.09, om 14:00 CET. Stuur een mail naar tickets@desertfest.be met vermelding van je volledige naam, het bestelnummer en de IBAN/BIC van je bankrekening. Je ticket wordt terugbetaald, behalve de transactiekosten van €2. Vragen over de ticketing? Neem contact op via tickets@desertfest.be

Tot op Desertfest!