Voo?uit op Bijloke Wonderland

Jawel, Voo?uit trekt er de hele zomer op uit tijdens OUR SUMMER. En zo zijn we voor het tweede jaar op rij terug te vinden op Bijloke Wonderland, een zomers kunstenfestival boordevol muziek, theater, literatuur en nog veel meer, georganiseerd door LOD muziektheater en Muziekcentrum. Bijloke Wonderland vindt plaats, dankzij verschillende partners, op de Gentse Bijloke-site van 10 tot en met 29 augustus 2021.

Voo?uit is aanwezig op Bijloke Wonderland met drie edities van Buitengelezen, de zomerse variant van boekenprogramma Uitgelezen. Verder kan je de première van ‘Spectacles’ zien van Benjamin Abel & The Unrequired Love (Benjamin Abel Meirhaeghe en Laurens Mariën), nieuw, vernieuwd en vernieuwend werk van Ontroerend Goed, het wondermooie ‘Le Moindre Geste’ van broer en zus Sofiane en Selma Ouissi, in samenwerking met les ballets C de la B, en voorstellingen van Marlies Tack, Collectief Elan(d) en Gorges Ocloo, in samenwerking met LOD muziektheater.

In onze agenda vind je alle speeldata en info: bekijk het volledige programma hier. En welkom terug ;-)