dunk!festival in Voo?uit

​Velen van jullie kennen het dunk!festival als een jaarlijks driedaags openluchtfestival in Velzeke. Maar het festival heeft op daar zijn limiet bereikt en wil meer. Na rijp beraad besloot dunk!festival om de volgende editie te organiseren op een nieuwe locatie: De Vooruit in Gent!

“We zijn enorm dankbaar voor de kans om ons festival naar een plek met meer mogelijkheden te verhuizen. Hoewel het totaal anders is als onze huidige locatie, mag je nog meer ‘post-pleasure’ verwachten in de prachtige locatie die De Vooruit is.” - dunk!festival”

Sinds 2005 organiseert dunk!festival indoor muziekevenementen onder de naam dunk!. Jup, zelfs de eerste edities van dunk!festival vonden binnen plaats. In 2007 veranderde dunk!rock in dunk!festival, en verhuisde het festival naar een locatie aan de Bevegemse Vijvers in Zottegem. Dat was een tweedaags evenement totdat het festival in 2011 een extra festivaldag kreeg. Voor hun tiende editie in 2014 trok dunk!festival naar de landelijke omgeving van Velzeke. In 2022 vindt het festival plaats in De Vooruit.

Zet dus alvast in je agenda de data van het volgende dunk!festival: 26, 27 en 28 mei 2022, in De Vooruit Gent! Meer over de line-up en ticketinfo volgt zeer binnenkort.