Desertfest
© Desertfest

Desertfest komt naar De Vooruit!

Het legendarische Desertfest vindt sinds jaar en dag plaats in Trix in Antwerpen. Drie dagen krijg je de stevigste rock, metal en alles daartussen te horen, op drie verschillende podia. Vanaf 2021 stapt Voo?uit mee in het Desertfest-verhaal. Naast Trix wordt De Vooruit de tweede plek in België waar je een line-up met de beste metal, rock en alles daartussen te horen krijgt. Dit jaar starten we in Gent met één dag, vanaf 2022 wordt het ook in De Vooruit een driedaagse.

naar de line-up in Gent

Desertfest in Gent vindt dit jaar plaats op zaterdag 30 oktober, in Antwerpen van vrijdag 15 tot 17 oktober. Vanaf volgend jaar krijg je dezelfde line-up in Gent en Antwerpen. Dit jaar kan je kiezen: een stevige, gebalde affiche op één dag in Gent of een uitgebreide line-up verspreid over drie dagen in Antwerpen. De affiche in beide steden verschilt ook lichtjes, elk met een persoonlijke toets. Of je kan ook gewoon naar allebei gaan ;-)

In 2021 duurt Desertfest in Gent dus één dag, en dat komt voornamelijk door het virus en de bijhorende maatregelen. Bands kunnen ook moeilijker touren, dus is de line-up lokaler dan andere edities. Dat neemt niet weg dat Desertfest 2021 opnieuw een daverende editie wordt, met (inter)nationale kleppers op verschillende podia, badend in die typische Desertfest vibe!