Terug live cultuur bij Voo?uit: De Terras Sessies!

Oef, poging twee! Vanaf volgende week kunnen we je eindelijk een plekje geven tijdens De Terras Sessies, een relaxed artistiek programma op het - jawel - Terras. We geven opnieuw artiesten een podium én een live publiek, in open lucht, conform alle veiligheidsvoorschriften. En daar willen we jou, na al die maanden, graag bij. Welkom terug!

Tijdens De Terras Sessies nodigen we een zomer lang gevestigde én beginnende kunstenaars uit verschillende kunstdisciplines uit: performance, muziek, theater, stand-up, dans, spoken word en nog veel meer. Eindelijk kunnen artiesten, die zo lang al hun stek op de bühne moeten missen, weer live optreden. Om iedereen met artistiek talent een kans te geven, lanceerden we een maand geleden een oproep. Vanaf vrijdag 21 mei kan je de selectie live aan het werk zien.

De Terras Sessies zijn volledig gratis, en toegankelijk voor maximum vijftig personen. Reserveren op voorhand is niet nodig: first come, first serve. Het volledige zomerprogramma volgt nog, maar hier vind je al de eerste data en namen. De Terras Sessies blijven uiteraard afhankelijk van de weersomstandigheden. Last minute wijzigingen zijn daarom niet uit te sluiten. Hou onze site en social media in de gaten dus.

Ongelooflijk veel zin in!