Kristien Spporen
Kristien Spooren by © Dieter Debruyne

Kijk nu naar Mensen Zeggen Dingen via vrt.nu

De uitzending van Mensen Zeggen Dingen op 18.04 via Podium 19 gemist? Bekijk nu de uitzending een maand lang via vrt.nu!

Over Mensen Zeggen Dingen

Mensen Zeggen Dingen (MZD) is een literair platform voor spoken word, slam poetry en tekst. In afwachting tot een nieuwe editie voor publiek, sloegen we de handen ineen om een televisie-editie op poten te zetten. Uitsluitend gewapend met een microfoon brengen Tilke Wouters, Giovanni Baudonck, Maya Wuytack, Max Greyson en Kristien Spooren het beste van zichzelf vanuit Voo?uit. De presentatie is in handen van ex-schrijver-in-residentie Hind Eljadid en Esohe Weyden. De muziek is van Amazumi - “vernieuwende hiphop van eigen bodem”, volgens StuBru - en DJ Zami Zulu.

Mensen Zeggen Dingen is een platform voor poëzie en performance dat ontstond in Nederland en verder groeide in België. Een rist boeiende gasten brengen comedy, spoken word, poëzie, theater, stand-up, snoeiharde voordrachten en rijmelarij van het hoogste niveau. Mensen Zeggen Dingen heeft maar één hoofddoel: het woord verspreiden. Lees meer op mensenzeggendingen.be.

Herbekijk hier Mensen Zeggen Dingen via vrt.nu!