© Michiel Devijver

Vooruit restaureert: Snoepwinkel genomineerd!

Het verbouwingsproject Snoepwinkel - da’s de voormalige snoepwinkel die verbouwd werd een werkplek voor residenten - werd genomineerd voor de Belgian Timber Construction Awards. Om de vier jaar worden die prijzen uitgereikt in verschillende categorieën. De Snoepwinkel van Vooruit kreeg een nominatie in de categorie 'uitbreidingen van bestaande gebouwen'.

Dat is een hele eer, want de Belgian Timber Construction Awards is een nationale houtarchitectuurprijs met aanzien. De awards willen de mogelijkheden van hout als bouwmateriaal in de schijnwerpers plaatsen en functioneren als een uitstalraam voor kwalitatieve Belgische houtarchitectuur.

Architect Geert Pauwels:

<

De Snoepwinkel maakt integraal deel uit van de nieuwe residentieruimtes, met een aantal nagelnieuwe studio’s als hoogtepunt. De ruimtes worden voor heel wat verschillende activiteiten op een flexibele manier ingezet: van ontwikkelings- en repetitieruimte voor artiesten tot tentoonstellingsruimte en een plek voor workshops.

Vragen of opmerkingen? Contacteer ons gerust via info@vooruit.be. #vooruitrestaureert