Terug live cultuur in Voo?uit: De Terras Sessies! (UITGESTELD)

Opgelet: we zetten De Terras Sessies even on hold en houden jullie op de hoogte van zodra de nieuwe richtlijnen bekend zijn.

Yes, eindelijk! Binnenkort kunnen we - als alles meezit - opnieuw artiesten op een podium zetten mét live publiek! We doen dat tijdens De Terras Sessies, een relaxed artistiek programma op het Voo?uit Terras. In open lucht, jawel, en conform alle veiligheidsvoorschriften. En daar willen we jou, na al die maanden, graag bij. Welkom terug!

Op het podium nodigen we een maand lang gevestigde én beginnende kunstenaars uit verschillende kunstdisciplines uit: performance, muziek, theater, stand-up, dans, spoken word en nog veel meer. Eindelijk kunnen artiesten, die zo lang al hun stek op de bühne moeten missen, weer live optreden. En om iedereen met artistiek talent een kans te geven, lanceerden we een oproep.

De Terras Sessies zijn volledig gratis, en toegankelijk voor maximum vijftig personen. Reserveren op voorhand hoeft niet: first come, first serve. Het programma maken we de komende weken bekend, nog effe geduld dus. En de Terras Sessies blijven uiteraard afhankelijk van de weersomstandigheden. Last minute wijzigingen zijn daarom niet uit te sluiten. Hou onze site en social media in de gaten dus.

Ongelooflijk veel zin in!