© Michiel Devijver

Steun ons

Wil je Kunstencentrum Vooruit steunen? Kies zelf een bedrag tussen €5 en €500 (niet fiscaal aftrekbaar) en maak mee het verschil. Jouw bijdrage zetten we in om artistieke projecten te laten slagen én artiesten te ondersteunen. Wil je liever iemand uit je dichte kring gelukkig maken? Koop dan een cadeaucheque: ideaal als verjaardags- of kerstcadeau.

Hartelijk dank voor jouw steun!

DONEER NU

Solidariteit met artiesten, zeker nu, is broodnodig. Acteurs, muzikanten, regisseurs, cineasten, performers, technici, decorbouwers,... allemaal hebben ze onze steun hard nodig. In betere tijden creëren ze allemaal samen een programma dat wij hier in Vooruit maar al te graag presenteren. Nu de deuren opnieuw gesloten zijn, verdwijnt die plek waar nieuw artistiek werk gemaakt en getoond wordt voor even.

Hoe lang, dat weet niemand. Maar ondertussen kunnen artiesten niet aan de slag, hebben ze geen inkomen en hebben ze veelal geen vangnet. Daarom is het - in het belang van alle kunsten - om de nodige steun te voorzien. Want als we samen door deze periode komen, weet dat er opnieuw een plek wacht waar we samen kunnen voelen, ervaren, meedenken. Een plek waar je mensen kan ontmoeten, met wie je verhalen kunt delen.

Daarom maakt elke donatie, hoe klein ook, een verschil. Steun daarom artiesten en doneer een bedrag naar keuze. En laten we ondertussen samen uitkijken naar het moment waarop het weer allemaal kan, en we samen kunnen genieten van kunst in al haar glorie.