Voo?uit Terras

Welkom terug in De Vooruit! We zijn maar wat blij om jou terug te zien. Kom en geniet opnieuw van een lekker hapje en drankje - en de zon - op het Terras. Wij volgen ondertussen de door de overheid opgelegde veiligheidsmaatregelen nauwgezet om ook jouw veiligheid te garanderen. Tot snel!

Neem plaats op onze welgekende kleurrijke stoeltjes op ons groen Terras en geniet van koele speciaalbiertjes, de lekkerste homemade ice tea van Gent of een smakelijke (alcoholvrije) cocktail. Een hongerke? Smul dan van lekkere salades, een heerlijke dagschotel of onze bekende spaghetti. Onze gerechten zijn zowel veggie als met vlees te verkrijgen, ontdek onze aangepaste menukaart hieronder. Alle gerechten zijn gemaakt met véél liefde en LEF ;-)

Horeca & corona: hoe zit dat juist?

Om de veiligheid van iedereen te garanderen, hanteren we op het Terras een aantal afspraken.

• Momenteel is enkel het Terras geopend (ingang via de trap). Van zodra de coronamaatregelen het toelaten, ontvangen we je graag ook weer in ons Café. Zijn trappen voor jou niet mogelijk? Bel dan gerust aan via de drukknop in onze centrale ingang en we zorgen voor een alternatief!
  • Van maandag t.e.m. zaterdag ben je bent van harte welkom in Voo?uit tussen 10:00 en 22:00. Op zondag zijn we open van 12:00 tot 22:00.
  • De keuken is elke dag open van 12:00-21:00.
  • Voor je binnenkomt, graag even je handen ontsmetten via de dispenser.
  • Een mondmasker is verplicht, behalve wanneer je aan tafel zit.
  • Onze host wijst je een plaats toe, de bediening gebeurt aan tafel.
  • Er zijn maximum 4 personen per tafel toegelaten, tenzij jouw gezinsbubbel groter is.
  • De afstand tussen de verschillende bubbels per tafel is altijd minstens 1,5 meter.
  • Reserveren kan, maar is niet verplicht.
  • Beperk de laptoptijd en gun zo iedereen een plaats voor een apero.
  • Think plastic en betaal cashloos.

En verder gelden de algemene veiligheidsmaatregelen:

• Respecteer de social distancing-afstand van 1,5 meter.
  • Hoest of nies in je elleboog of zakdoek.
  • Raak zo weinig mogelijk andere voorwerpen aan.
  • Ben je ziek? Kies voor je kot, en hou anderen gezond.

Heb je nog vragen of opmerkingen? Spreek gerust een van onze hosts aan. Je herkent ze aan hun badge. Zij helpen je graag verder. Of contacteer ons gerust voor je bezoek.

Openingsuren Terras

• van maandag t.e.m. zaterdag: 10:00-22:00
  • zondag: 12:00-22:00

Openingsuren Keuken

• van maandag t.e.m. zondag: 12:00-21:00

We werken vanaf zaterdag 8 juni met een aangepaste menukaart, boordevol liefde en LEF. Ontdek hieronder wat er in Vooruit op het menu staat.

Is the menu not visible? Try this link to download the pdf.

Reserveren

Reserveren kan, maar is niet verplicht. Geef ons dan vooraf gerust een seintje via onderstaand formulier of telefonisch via 09 267 28 10. Zo ben je zeker van een tafel.

Reserve

This email address is incorrect
This field is mandatory

Enchanté

Kunstencentrum Voo?uit is partner van Enchanté, een netwerk van hartelijke handelaars en burgers die kleine diensten aanbieden aan eender wie er nood aan heeft. De labels aan onze deur geven aan wat er beschikbaar is in het Café en op het Terras.

Eén van de intiatieven is de uitgestelde koffie of soep. Ook jij kan iemand helpen door te trakteren op een uitgestelde koffie of soep. Jij betaalt bij je bestelling, wij houden een bon bij en zorgen dat de koffie of soep zij die het nodig hebben terecht komt.

Sinds kort kan dit ook online! Je kan via het online platform Enchanté Café je bestelling al doorgeven: nog makkelijker.

Trakteer een koffie of soep