EINDELIJK!

Het gevoel en de ontlading van de cultuursector is eenduidig: eindelijk!

Eindelijk mag er terug aan cultuur gedaan worden. Voo?uit mag de deuren weer openen voor het publiek en de artiesten mogen voor het eerst sinds lang weer het podium betreden. De goesting is groot. En om die vreugde nog meer kracht bij te zetten, communiceerde de cultuursector, onder leiding van Crisiscel Cultuur en cult! in samenwerking met de Federatie van Boekingskantoren en hun partners, eenduidig. Meer dan één woord was er voor die campagne niet nodig: EINDELIJK. En de cultuursector laat zich horen, overal op sociale media en bij de cultuurhuizen.

De Crisiscel Cultuur en cult! moedigen ­­­met het initiatief de bevolking aan om zich vanaf 9 juni weer volop onder te dompelen in het rijke culturele aanbod dat Vlaanderen en Brussel deze zomer te bieden hebben. Ze roepen iedereen ook op om EINDELIJK massaal te delen op sociale media om hun steun uit te drukken aan de cultuursector en het signaal te geven de komende maanden massaal cultuur te zullen consumeren.

EINDELIJK houdt een zomer lang de vinger aan de pols zodat we samen met volle teugen kunnen genieten van alles wat de cultuursector te bieden heeft. Ontdek in onze agenda alvast het aanbod van Voo?uit tijdens OUR SUMMER!