Gezocht: Elektricien - onderhoudstechnieker (38u)

Voo?uit is een centraal platform in een rijk netwerk van artiesten en organisaties uit tal van sectoren. Ondanks corona slaagde Voo?uit er in om toch een mooi aantal activiteiten te organiseren in 2020. Zo’n 214 podiumvoorstellingen, concerten, lezingen, debatten en literaire events, 28 rondleidingen, 39 activiteiten in samenwerking met partners of in verhuur en 10 online-evenementen. Dit voor 126.838 bezoekers, deelnemers, feestvierders,...

Ons 107-jarige beschermd monument speelt een centrale rol in onze hedendaagse werking. Het is een veelzijdig gebouw dat nooit sluit met honderdduizenden mensen die jaarlijks over de vloer komen. Technisch onderhoud van dit prachtig monument is een absolute prioriteit om hen allen een goed comfort en een grote veiligheid te bieden.

Voor het team van gebouwtechniek te versterken zoeken we een nieuwe collega.

Taken en verantwoordelijkheden

• Het uitvoeren van onderhouds- en herstellingswerken aan gebruiksvoorwerpen en  installaties, alleen of  samen met je collega elektricien.  Dit houdt oa. in :
    • Bekabeling trekken en aansluiten, stopcontacten vervangen, verlichting checken en aanpassen, inspecteren/controleren van bestaande installaties zoals noodverlichting, branddetectoren, …
    • Opvolgen van controle-, onderhouds- en keuringsfirma’s voor liften, takels en elektrische installaties.
    • Oplossen van elektrische storingen of defecten
  • Ondersteunen van collega’s bij diverse taken zoals ruimtes verbouwen, herstellingen uitvoeren na artistieke activiteiten, verhuizen, opruimen, toiletten ontstoppen, lampen vervangen, allerhande klusjes,..

Kennis en ervaring

Noodzakelijk:

• Opleiding: TSO elektriciteit of gelijkgesteld
  • Basiskennis elektrische laagspanningsinstallaties en datanetwerken
  • Basiskennis sanitaire installaties
  • Zelfstandig kunnen werken
  • Werk zien
  • Helpende hand bij collega’s
  • Goed begrip van de Nederlandse taal

Wenselijk maar geen absolute vereiste:

• Goede kennis van sanitair als ondersteuning voor herstellingen en aanpassingen van de sanitaire installatie.
  • Opleiding BA4

Wij bieden:

• Een voltijds contract van onbepaalde duur (38u per week)
  • Verloning volgens barema PC 304.01
  • Hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, woon-werkverkeer en opleiding
  • Een tof team dat bestaat uit een coördinator, elektricien, schrijnwerker, loodgieter en polyvalent technieker

Hoe reageren?

Stel jezelf kort voor (dit mag ook op audiovisuele manier) en mail je CV ten laatste op 7 maart 2021 naar vacature_electricien@vooruit.be

Voor extra informatie kan je terecht bij Bart De Wilde: Bart.Dewilde@vooruit.be of op het nummer 0474/71.87.39

Kunstencentrum Vooruit is een organisatie die belang hecht aan inclusiviteit. Aarzel niet om te solliciteren. De selecties gebeuren op grond van competenties ongeacht gender, origine, leeftijd of functiebeperking.